Meditatii Crestine

Publicat pe

03 Septembrie

PRIVESTE ÎN URMA SI NU UITA

„El îti izbaveste viata din groapa” (Psalmul 103:4)

Dr. Ann Shorb scrie: „Cheia pentru a te bucura de trecut nu se gaseste în numarul de lucruri bune care s-au întâmplat, ci în faptul de a-ti aminti ceea ce Dumnezeu îsi aminteste! El nu-Si uita niciodata planul si nu uita niciodata de promisiunile pe care le-a facut. Chiar si când viata e grea si lucrurile par sa nu aiba sens, El se afla în control si-si duce la îndeplinirea planul”. Biblia spune: „Cuvântul Domnului mi-a vorbit astfel: „Ce vezi, leremio?” Eu am raspuns: „Vad un veghetor.” Si Domnul mi-a zis: „Bine ai vazut; caci Eu veghez asupra Cuvântului Meu, ca sa-l împlinesc” (leremia 1:11-12). Când înfloresc pomii noi stim ca e primavara! Schimbarea anotimpurilor ne aduce aminte de credinciosia lui Dumnezeu. Ea îti da speranta ca iarna în care te gasesti în prezent îi va face curând loc primaverii si vietii noi. Cum poti fi sigur de asta? Deoarece Biblia spune ca Dumnezeu „îsi aduce aminte totdeauna de legamântul Lui” (Psalmul 105:8). În viata, fiecare investitie aduce cu sine posibilitatea pierderii. Dar e o mare diferenta între a pierde si a fi distrus. Dumnezeu a investit prea mult în tine pentru a lasa ca planurile Lui pentru via?a ta sa fie distruse. Raul pe care ti-l pot face altii este limitat de scutul scopului divin al lui Dumnezeu. Chiar si când nu-ti dai seama de asta, „El îti izbaveste viata din groapa”. Opreste-te si gândeste-te la usile pe care le-a închis El pentru tine, fapt pe care la acea vreme nu l-ai înteles. Acum îti dai seama ca fara calauzirea si protectia Sa, dusmanul care astepta în spatele acelor usi te-ar fi distrus în mod sigur, nu-i asa?

Oferit de: www.misiune.ro

Lasă un comentariu