Meditatii Crestine

Publicat pe Actualizat pe

02 Septembrie

FII ALTFEL DECÂT MULTIMEA (2)

„Sa nu te iei dupa multime” (Exod 23:2)

Mark D. Roberts scrie: „În liceu, un baiat pe nume Andrei era tipul tocilarului clasic: supraponderal, ochelari grosi, pielea atât de alba ca aveai impresia ca nu a iesit niciodata afara. Într-o zi, câtiva dintre baieti au început sa-l tachineze pe Andrei si sa râda de felul în care arata. Am vazut durerea din privirea lui si stiam ca trebuie sa le spun baietilor sa înceteze. Dar mi-am dat seama ca am ocazia sa ma aliniez la multime. Asa ca m-am alaturat lor si am venit cu tachinarile mele, în timp ce Andrei a început sa plânga. În inima mea, stiam ca am facut un lucru îngrozitor. Uneori, ispita de a „merge dupa multime” este aproape mai mare decât putem noi suporta. Dorim acceptarea într-o masura atât de mare ca facem ce stim ca e gresit pentru ca ceilalti sa ne agreeze. Lucrul acesta nu este valabil numai pentru baietii de liceu, ci pentru toata lumea. Este greu sa te opui multimii”. Domnul Isus nu traia dupa opiniile oamenilor. Chiar si criticii sai au recunoscut-o: „stim ca esti adevarat, si ca înveti pe oameni calea lui Dumnezeu în adevar, fara sa-ti pese de nimeni” (Matei 22:16). Când stii cine esti în Hristos, lucrul acesta te elibereaza de nevoia de a impresiona. Pavel scrie: „Sa nu va potriviti chipului veacului acestuia, ci sa va prefaceti, prin înnoirea mintii voastre, ca sa puteti deosebi bine voia lui Dumnezeu: cea buna, placuta si desavârsita” (Romani 12:2). Oricât de dureros este sa fii criticat, e mult mai rau sa renunti la calea pe care a pregatit-o Dumnezeu pentru tine doar pentru a primi acceptarea altora. La un moment dat va trebui sa te întrebi: „cât sunt dispus sa pierd pentru a fi acceptat de altii?” Poti face fata presiunii? Doresti sa fii ca Neemia care a spus: „Am o mare lucrare de facut, si nu pot sa ma pogor” (Neemia 6:3)?

Oferit de www.misiune.ro

Lasă un răspuns

