Meditatii Crestine

Publicat pe

10 Mai

Cum auzim?

„Ei îţi ascultă cuvintele, dar nu le împlinesc.“ Ezechiel 33.32

În apa caldă a Oceanului Indian făceau baie şi înotau mulţi oameni. Deodată sună sirena. Nu departe de ţărm a fost observat un rechin. Aceşti peşti răpitori atacă şi oameni. Fără să ţină seama de semnal, un înotător continuă să înoate în larg. Rechinul se deplasa spre el. Atunci oamenii au început să arunce cu pietricele. Au reuşit să atragă atenţia înotătorului. Acesta a înţeles că era vorba de ceva neobişnuit şi s-a întors la ţărm. Acolo a aflat de pericolul spre care înota. El le-a mulţumit mult oamenilor pentru străduinţele lor de salvare şi a explicat: „Eu sunt surd.“

Există şi alţi „surzi“ care se află în pericol. Este vorba despre toţi cei care au auzit chemarea lui Dumnezeu pentru întoarcerea şi primirea mântuirii în Domnul Isus, dar care nu au reacţionat la aceasta. Aceşti „surzi“ sunt avertizaţi. Dumnezeu spune: „Fiindcă eu chem şi voi vă împotriviţi, … de aceea şi eu voi râde când veţi fi în vreo nenorocire, îmi voi bate joc de voi când vă va apuca groaza… Atunci mă vor chema, şi nu voi răspunde; mă vor căuta, şi nu mă vor găsi“ (Proverbe 1.24-28). Astăzi, El Se lasă găsit ca Dumnezeul-Mântuitor; dar nimeni nu poate să ştie dacă aşa va fi şi mâine.

Oferit de: www.misiune.ro

Lasă un răspuns

