Meditatii Crestine

Publicat pe

04 Mai

Mărturisirea unui preot (3)

„Căci Împărăţia lui Dumnezeu nu stă în vorbe, ci în putere.“ 1 Corinteni 4.20

– A respins Isus pe păcătoşi?
– Niciodată.
– Ştiţi dumneavoastră că Isus le-a spus păcătoşilor: Mergeţi la Maria şi ea vă va mântui?
– Nu.
– Vă aduceţi aminte că Isus le-a spus păcătoşilor: „Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi, şi Eu vă voi da odihnă“?
– Da, El a spus aceste cuvinte.
– Şi-a retras El vreodată aceste cuvinte?
– Nu.
– Isus şi Maria sunt acum în cer. Domnule episcop, puteţi dumneavoastră să-mi arătaţi din Scriptură că Isus Şi-a pierdut dorinţa şi puterea Sa de a salva pe păcătoşi şi a dat-o Mariei?
– Nu.
– Atunci de ce invităm pe sărmanii păcătoşi să vină la Maria, dacă ea, aşa cum aţi mărturisit dumneavoastră, nu are puterea, harul, dragostea şi compasiunea faţă de păcătoşi aşa cum le are Isus?
Sărmanul episcop nu a mai putut să-mi răspundă. Eu însumi nu eram convertit, căci erau încă multe legături care mă ţineau strâns legat de religie.

Oferit de: www.misiune.ro

Lasă un răspuns

