Publicat pe

03 Mai

Mărturisirea unui preot (2)

„ …Cuvântul Meu …nu se întoarce la Mine fără rod, ci va face voia Mea şi va împlini planurile Mele.“ Isaia 55.11

„În aceeaşi zi, mai târziu, mi-am deschis Biblia. Am citit versetele: « …Iată mama Mea şi fraţii Mei! Căci oricine face voia Tatălui Meu care este în ceruri, acela Îmi este frate, soră şi mamă» (Matei 12.46-50, a se compara cu Marcu 3.31-35 şi Luca 8.19-21).
Pe parcursul serii, o voce îmi zicea: «Chiniqui, tu ai minţit azi-dimineaţă. Tu ai predicat împotriva Sfintei Scripturi atunci când ai spus că Maria are putere să primească de la Isus tot ce vrea ea.» M-am rugat. A doua zi dimineaţa m-am dus la episcopul meu şi l-am rugat să-mi permită să-i pun întrebări.“
– Domnule episcop, cine a murit pe cruce pentru dumneavoastră şi pentru mine?
– Isus Hristos, a răspuns episcopul.
– Şi cine Şi-a vărsat sângele pentru vina dumneavoastră şi a mea, Maria sau Isus?
– Isus Hristos.
– Cât timp a trăit Maria pe pământ, a venit vreun păcătos la ea ca să fie mântuit?
– Nu.
– Au venit păcătoşi la Isus ca să fie mântuiţi?
– Da, au venit mulţi.

Oferit de: www.misiune.ro

Lasă un răspuns

