Meditatii Crestine

Publicat pe

23 Martie

ÎNVAŢĂ SĂ TE CONCENTREZI ASUPRA DOMNULUI ISUS

“Am necurmat pe Domnul înaintea ochilor mei” (Psalmul 16:8)
Viaţa lui Frank Laubach a început să se destrame când planul său privind poporul Maranao din Filipine a fost respins. Apoi, a pierdut trei copii din cauza malariei, iar soţia lui şi copilul care a mai rămas s-au mutat. În disperare, Laubach s-a urcat pe un munte pentru a-L căuta pe Dumnezeu. El scrie: “Buzele mele au început să se mişte şi părea că Dumnezeu vorbeşte: “Ai eşuat pentru că nu iubeşti cu adevărat acest popor. Te simţi superior… pentru că eşti alb. Uită de culoarea pielii tale; gândeşte-te la cât de mult îi iubesc Eu şi ei vor răspunde”.
Eu am răspuns: “Dumnezeule, nu ştiu dacă ai vorbit prin buzele mele, dar ştiu că este adevărat. Planurile mele s-au fărâmiţat toate. Alungă-mă din mine însumi, pune stăpânire, pune gândurile Tale în mintea mea”. In acea zi Laubach s-a decis să trăiască – concentrat asupra prezenţei lui Dumnezeu! El scrie despre două lucruri: o vedere dublă – “Uită-te la ceilalţi nu la cum arată, ci la cum îi vede Dumnezeu”; soluţionarea problemelor – “Vei gândi mai limpede dacă îl incluzi pe Dumnezeu. La ora mesei, aşează un scaun în plus la masă pentru a-ţi aminti că El e mereu prezent.
Pune o imagine a Domnului Isus sau un verset într-un loc vizibil când te duci la culcare şi când te trezeşti. Contează pe el – aceasta va da tonul acelei zile. Versiunea Bibliei “The New Lfving Bible” parafrazează cuvintele psalmistului: “Ştiu că Domnul e mereu cu mine. Nu mă voi clătina, căci El e lângă mine” (Psalmul 16:8). Lucrul asupra căruia te concentrezi devine influenţa dominant în viaţa ta. Frank Laubach a continuat scriind cărţi, care au ajuns cărţi de căpătâi în unele cruciade literare mondiale şi devenind consilier pentru împăraţi şi preşedinţi. Dar cea mai mare realizare a lui a fost că a învăţat să se concentreze asupra Domnului Isus.

Oferit de: www.misiune.ro

Lasă un răspuns

