Meditatii Crestine

Publicat pe

16 Martie

“LOC LARG”

“Voi umbla în loc larg” (Psalmul 119:45)

În viată “mereu intervine ceva”. După ce rezolvi o problema, o alta aşteaptă să-i ia locul. Domnul Isus a spus: “V-am spus aceste lucruri ca să aveţi pace în Mine. În lume veţi avea necazuri; dar îndrăzniţi. Eu am biruit lumea” (loan 16:33). Să remarcăm două lucruri pe care le a spus Domnul Isus. Primul, “aveţi pace în Mine”; al doilea, “în lume veţi avea necazuri”. Pacea lui Dumnezeu devine o certitudine numai când asculţi şi faci “lucrurile pe care vi le-am spus”

Psalmistul a scris: “Voi păzi [ascultând, primind, iubind şi făcând] Legea Ta necurmat, totdeauna şi pe vecie. Voi umbla în loc larg, căci caut poruncile Tale” (Psalmul 119:44-45). Două cuvinte din aceste versete merită reţinute. Primul este “caut”, care implică preocuparea după găsirea adevărului. Cel de-al doilea este “cer”, care implică umblarea în conformitate cu principiile biblice în fiecare zi. Numai când vei face lucrurile acestea “vei umbla la loc larg”. Viaţa ta nu va fi frustrantă, vei avea bucurie în ciuda circumstanţelor, iar consultarea cu Dumnezeu va fi primul şi nu ultimul lucru pe care îl vei face. Deci dacă astăzi ţi-ai pierdut pacea minţii, întreabă-te: “Umblu eu conform Cuvântului lui Dumnezeu?” Ascultarea aduce odihnă: Pe când noi fiindcă am crezut am aderat şi ne-am încrezut şi ne-am bazat pe Dumnezeu), intrăm în “odihna” despre care a vorbit El…” (Evrei 4:3). De îndată ce vei începe să împlineşti Cuvântul lui Dumnezeu, vei fi la “loc larg”. Şi aşa doreşte Dumnezeu să-ţi trăieşti viaţa astăzi.

Oferit de: www.misiune.ro

Lasă un răspuns

