Meditatii Crestine

Publicat pe

4 DECEMBRIE – NU MAI AŞTEPTA CONDIŢII PERFECTE (1)


– “Cine se uită după vânt, nu va semăna” (Eclesiastul 11:4) –

Prea mulţi dintre noi stăm pe mal şi aşteptăm. Dorim ca vasul să fie la locul potrivit, pasarela de acces la bord să fie poziţionată perfect, vremea să fie bună şi să avem în mână o invitaţie gravată cu numele nostru înainte să fim dispuşi să ne îmbarcăm. Aşa ceva nu se va întâmpla niciodată!

Visele nu vin spre noi, noi mergem spre ele. Un autor scrie: “E timpul să nu mai aşteptăm perfecţiune, inspiraţie, permisiune, asigurare, schimbarea cuiva, venirea persoanei potrivite, plecarea copiilor de acasă, instalarea unei noi conduceri, absenţa riscului, cineva şă te descopere, un set clar de instrucţiuni, mai multă auto-încredere sau dispariţia durerii. În loc să spui: “nu am mai făcut aşa ceva niciodată”, spune: “am posibilitatea de a fi primul”. În loc să spui: “nu am resursele necesare”, spune: “necesitatea alimentează invenţia”.

Înloc să spui: “nu este timp suficient”, spune: “vom schimba modul de lucru”. În loc să spui: “am încercat asta deja”, spune: “am învăţat din experienţă”. în loc să spui: “nu avem pregătirea necesară”, spune: “să ne asociem cu cei ce o au”. în loc să spui: “vânzătorii şi cumpărătorii noştri nu vor căuta aşa ceva”, spune: “să le arătăm oportunităţile”. în loc să spui: “nu avem suficienţi bani”, spune: “poate reuşim să renunţăm la ceva”. In loc să spui: “nu avem personal suficient”, spune: “suntem o echipă mică, dar flămândă”. în loc să spui: “niciodată nu va fi mai bine”, spune: “sunt gata să învăţ ceva nou”. în loc să spui: “nu e meseria mea”, spune: “sunt bucuros să preiau responsabilitatea”. în loc să spui: “nu pot”, spune: “prin harul lui Dumnezeu, pot”.

Oferit de: www.misiune.ro

Un gând despre „Meditatii Crestine

    Ruben. G a răspuns:
    12/04/2013 la 09:37

Lasă un comentariu